Code : 1543 38 Hit

ﺑﻘﯿﻊ ﺍﻭﺭ ﻗﺪﺱ ﭘﺮ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮐﯿﻮﮞ؟

ﮐﯿﺎ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻣﯿﺮﺍﺙ ﻧﮩﯿﮟ، ﮐﯿﺎ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﮐﮯ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﻣﻨﺴﻮﺥ ہو ﮔﺌﯽ؟ ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻢ ﻧﮩﯿﮟ؟ ....ﮨﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﻌﺾ ﮐﺞ ﻓﮑﺮ ﻟﻮﮒ ﺟﺲ ﺑﻘﯿﻊ ﮐﻮ ﻗﺪﺱ ﺳﮯ ﻣﺘﺼﺎﺩﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺩﺭ پئے ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺍہلبیت ﺍﻃﮭﺎﺭ علیہم ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﻓﺮﺩ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﻣﻈﻠﻮﻣﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﭘﻨﺎﮦ ﮔﺎﮦ ﺗﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺑﻘﯿﻊ ﻭ ﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺗﺼﺎﺩﻡ ﺳﮯ ﺍﻥ ﺭﻭﺣﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺫﯾﺖﻧﮩﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺘﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺣﺮﯾﺖ ﻭ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻃﻮﻕ ﺳﻼﺳﻞ ﭘﮩﻨﻨﺎ ﮔﻮﺍﺭﺍ ﮐﯿﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﺸﺮﯾﺖ ﮐﻮ ﻏﻼﻣﯽ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻻﻧﮯ ﮐﺎﻧﺴﺨﮧ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ''ﮐﺮﺑﻼ'' ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﮐﺮ ﮔﺌﮯ۔

ولایت پورٹل: ﺳﻮﺷﻞ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﭘﺮ ﯾﻘﯿﻨﺎً ﻣﯿﺮﯼ ﻃﺮﺡ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻧﮕﺎﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﭘﻮﺳﭧ ﮔﺰﺭﯼ ﮨﻮﮔﯽ'' ﮐﮩﺎﮞ ﮨﯿﮟ ﻗﺪﺱ ﮐﺎ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ؟ ﮐﮩﺎﮞ ﮨﯿﮟ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﮐﯽ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﮯ لئے ﻣﻈﺎﮨﺮﮮ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ؟ﮐﮩﺎﮞ ﮨﯿﮟ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﻮﺱ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ؟ ﺑﻘﯿﻊ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮨﮯ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﭼﺎﺭ ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﮐﯽ ﻗﺒﺮﯾﮟ ﺳﻨﺴﺎﻥ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﻧﮧ ﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺟﻠﻮﺱ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﮨﮯ ﻧﮧ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﮐﺎ ﺩﻡ ﺑﮭﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞﮐﺎ ﭘﺘﮧ!ﮐﯿﺎ ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﮐﯽ ﻋﻈﻤﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﻈﻠﻮﻣﯿﺖ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﺳﮯ ﮐﻢﮨﮯ ﺟﻮ ﺁﺝ ﺍنہدام  ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﭘﺮ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻗﺪﺱ ﻗﺪﺱﮐﺮﺗﮯ ﮔﮭﻮﻣﺘﮯ ﮨﯿﮟ؟ '' ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﻣﺴﻠﻢ ﮨﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻗﺪﺍﺳﺖ ﻭ ﭘﺎﮐﯿﺰﮔﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ طئے ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﯽ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻇﺎﻟﻤﻮﮞﮐﮯ ﻗﺒﻀﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﻗﺒﻠﮧ ﺍﻭﻝ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﮐﻌﺒﮧ ﺩﻝ ﺳﮯ ﮨﮯ ﻧﮧ انہدام ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﮐﮯ ﺩﺭﺩ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﮐﻮ ﻧﻈﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﮐﻮ۔ﺍﯾﮏ ﻧﺒﯽ ﮐﯽ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﮐﯽ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﮐﯽ ﮐﮧ ﺑﻘﯿﻊ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺷﺨﺼﯿﺘﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮨﯿﮟ ﺟﻨﮑﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺳﻤﺎﺝ ﮐﻮ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﺑﺨﺸﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭﯼ ﺟﻨﮑﮯ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﮐﮯ ﭼﺮﺍﻏﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺑﺸﺮﯾﺖ کو ﻣﻌﺮﺍﺝ ﺑﻨﺪﮔﯽ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﻨﮯ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﮮ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ﮨﮯ ﮐﭽﮫ ﮐﺞ ﻓﮑﺮ ﺍﻭﺭ ﭼﻠﯿﭙﺎ ﻃﺮﺯ ﻓﮭﻢ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﺎﻋﺎﻗﺒﺖ ﺍﻧﺪﯾﺸﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺴﺌﻠﻮﮞ ﮐﻮ '' ﺍﻧﺎ'' ﮐﯽ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮐﯽ ﻧﺬﺭﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﻋﺠﯿﺐ ﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﭘﯿﺶ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺍنہدام ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺿﺮﻭﺭ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯﮐﻮ ﻣﻠﯿﮟ ﮔﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍنہدام ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮧ میں  ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻨﺘﻈﻤﯿﻦ ﻭ ﺍﺭﺍﮐﯿﻦ ﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺷﺎﺫ ﻭ ﻧﺎﺩﺭ ﮨﯽﻧﻈﺮ ﺁﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﺳﮑﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﺩﻧﯽ ﺳﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺟﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﯿﺶ ﻧﻈﺮ ﮨﮯ ﺷﮭﺮﻣﻤﺒﺌﯽ ﮨﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﻗﺪﺱ ﮐﻤﯿﭩﯽ ﻭ ﺁﺋﯽ ﻭﺍﺋﯽ ﺍﯾﻒ ﮐﮯ ﻣﺸﺘﺮﮐﮧ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﺳﮯ ﻗﺪﺱ ﮐﺎ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﺑﮭﯽ ﺷﺎﻧﺪﺍﺭ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺳﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍنہدام  ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺒﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﮐﮯ ﺍنہدام  ﮐﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻨﺘﻈﻤﯿﻦ ﻭ ﻋﻤﺎﺋﺪﯾﻦ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮ ﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﻣﯿﮟ ﻏﺎﺋﺐ ﮨﯽ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﯿﮟ ﮨﺮﮔﺰ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ہوں ﺑﮯ ﭼﺎﺭﮮ ﻋﻮﺍﻡ ﮨﯽ ﺗﻮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺟﮕﮧ ﮐﮯ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻣﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﮐﯽ ﮐﻠﯿﺪ ﮨﯿﮟ ۔ﺑﺎﺕ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞﮐﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺻﻨﻒ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﺩﺍﺭﮦ ﻭ ﭨﺮﺳﭧ ﺳﮯﺟﮍﮮ ﮨﻮﻧﮯ ﯾﺎ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﻭ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ﺧﺎﺹ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﯿﺮﺍ ﺳﻮﺍﻝ ﺍﻧﮩﯿﮟﺧﺎﺹ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﺲ ﺍﯾﮏ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﭘﺮ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﮔﻮﺍﺭﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﮐﮧﺁﺧﺮ ﺍﻧﮑﮯ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮐﻮﻧﺴﯽ ﻣﻨﻄﻖ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻣﺎ ﮨﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﺍﻧﺠﺎﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻭﮦ ﺩﺷﻤﻦ ﮐﮯ ﺧﯿﻤﮧ ﮐﻮ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ؟ﮐﮧ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﯽ ﭼﺎﮨﮯ ﻭﮦ ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﮨﻮ ﯾﺎ ﻗﺪﺱ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺍﻧﺠﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﺷﻤﻨﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﯿﺮﻧﮕﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﮭﭩﯽ ﮐﮯ ﮨﺘﮭﮯ ﭼﮍﮪ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺁﺝ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﻞ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺩﮬﻮﺍﮞ ﮨﻤﺎﺭﯼ  ہی ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺧﯿﺎﻝ ﮨﮯ ﮐﮧﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﮐﯽ ﻣﻈﻠﻮﻣﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﺁﻝ ﺳﻌﻮﺩ ﮐﮯ ﻣﻈﺎﻟﻢ ﺗﻮ ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ(رح) ﮐﮯ ﺍﻥ ﺟﻤﻠﻮﮞ ﭘﺮﻏﻮﺭ ﮐﺮﮮ:'' ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺻﺪﺍﻡ ﮐﻮ ﻣﻌﺎﻑ ﺑﮭﯽ ﮐﺮ ﺩﯾﮟ،ﻗﺪﺱ ﮐﻮ ﺑﮭﻼ ﺑﮭﯽﺩﯾﮟ،ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﮐﯽ ﺑﺮﺑﺮﯾﺖ ﮐﻮ ﺑﮭﻮﻝ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺁﻝ ﺳﻌﻮﺩ ﮐﻮ ﮐﺒﮭﯽﻧﮩﯿﮟ ﺑﺨﺸﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻧﺸﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺯﺧﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﺪﺕ ﮐﻮﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﻭ ﺁﻝ ﺳﻌﻮﺩ ﺳﮯ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﻟﯿﮑﺮ ﮨﯽ ﭨﮭﻨﮉﺍ ﮐﺮﯾﮟﮔﮯ‘‘۔ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﯾﮧ ﺳﻮﭼﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻗﺪﺱ ﺗﻮ ﺍہلسنت  ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖﮨﮯ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻥ ﺳﮯ ﺷﯿﻌﮧ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﺎﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﻮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ:'' ﺍﻭﺭ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﮨﮯﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ ﻗﺘﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﯿﻦ ﮐﮯ لئے ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮍﺗﮯ ﺟﻦ ﮐﮯ ﻣﺮﺩ، ﺑﭽﮯ، ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺋﮯﻣﺎﻟﮏ !ﮨﻤﯿﮟ ﺍﺱ ﻗﺮﯾﮧ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﮮ ﺟﻮ ﻇﺎﻟﻤﯿﻦ ﮐﺎ ﻣﺴﮑﻦ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ لئے ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺎﺱ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻭﻟﯽ ﻭ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺟﻮ ﮨﻤﺎﺭﯼﻣﺪﺩ ﮐﺮ ﺳﮑﮯ‘‘۔( ﺳﻮﺭﮦ ﻧﺴﺎﺀ ۷۵) ﮐﯿﺎ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻣﯿﺮﺍﺙ ﻧﮩﯿﮟ، ﮐﯿﺎ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﮐﮯ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﻣﻨﺴﻮﺥ ہو ﮔﺌﯽ؟ ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻢ ﻧﮩﯿﮟ؟ ....ﮨﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﻌﺾ ﮐﺞ ﻓﮑﺮ ﻟﻮﮒ ﺟﺲ ﺑﻘﯿﻊ ﮐﻮ ﻗﺪﺱ ﺳﮯ ﻣﺘﺼﺎﺩﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺩﺭ پئے ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺍہلبیت ﺍﻃﮭﺎﺭ علیہم  ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﻓﺮﺩ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﻣﻈﻠﻮﻣﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﭘﻨﺎﮦ ﮔﺎﮦ ﺗﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺑﻘﯿﻊ ﻭ ﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺗﺼﺎﺩﻡ ﺳﮯ ﺍﻥ ﺭﻭﺣﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺫﯾﺖﻧﮩﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺘﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺣﺮﯾﺖ ﻭ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻃﻮﻕ ﺳﻼﺳﻞ ﭘﮩﻨﻨﺎ ﮔﻮﺍﺭﺍ ﮐﯿﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﺸﺮﯾﺖ ﮐﻮ ﻏﻼﻣﯽ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻻﻧﮯ ﮐﺎﻧﺴﺨﮧ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ''ﮐﺮﺑﻼ'' ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﮐﺮ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﺝ ﮨﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺑﻌﺾ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﺣﺮﯾﺖ ﺳﮯ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﻏﺎﻓﻞ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻏﻠﻂ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ...ﺟﺲ ﺑﻘﯿﻊ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﺝ ﮨﻢ ﺳﻮﮔﻮﺍﺭ ﮨﯿﮟ ﺍﺳﯽ ﺑﻘﯿﻊ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺑﯿﺖﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﺍﻭﺭ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺷﯿﻌﮧ ﺳﻨﯽ ﮐﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﯾﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺑﻘﯿﻊ ﮐﯽﻃﺮﺡ ﻣﺴﺘﻀﻌﻒ ﻭ ﻣﺴﺘﮑﺒﺮﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﺎ ﺑﯿﻦ ﺟﻨﮓ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﺴﺘﻀﻌﻒ ﻭ ﻣﺴﺘﮑﺒﺮ ﮐﮯ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﻮ ﺍﮨﻢ ﺟﺎﻧﺎ ﮨﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﯾﮏ یہودی ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺣﻖ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﮭﺎ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ (ﺹ ) ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺣﮑﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﻭﮦ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﺳﮯ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺗﺠﻮﯾﺰﮐﻮ ﯾﻮﮞ ﺭﺩ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ(ﺹ ) ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﺳﯽ لئے ﯾﮩﻮﺩﯼ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﮧ ﻣﺎﻥ ﮐﺮ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﺮﺩﺍﺭ '' ﮐﻌﺐ ﺑﻦﺍﺷﺮﻑ'' ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﮮ ﺍﺱ لئے ﮐﮧ ﺭﺷﻮﺕ ﺩﮮ ﮐﺮ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﮐﺮﺍﻧﺎ ﺗﮭﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻧﮯ ﯾﮧﭼﺎﻝ ﭼﻠﯽ ﺍﺳﯽ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﺁﯾﺖ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ:''ﮐﮧ ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﺩﻋﻮﺍﺋﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﺗﻮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﻃﺎﻏﻮﺕ ﺳﮯ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﯽ ﺟﺐ ﺑﺎﺕ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﺗﻮ ﺩﻭﺭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﯽ ﺍﺳﮯ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ''۔(سورہ نساء:۶۰) ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﻣﺎﺟﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﻋﻤﻞ ﮐﻮ ﺭﺩ ﮐﺮﮐﮯ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﮐﻮ ﺣﻖ ﭘﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺎ ﻭﺍﺿﺢ ﺍﻋﻼﻥ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻭ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮐﯽ ﻗﺪﺭ ﺳﮯ ﻋﺎﺭﯼ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺟﻮ ﻣﺬﻣﺖ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﻭﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯﺑﺮﺧﻼﻑ ﺍﮔﺮ یہودی ﮨﻮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﻨﺼﻒ ﮨﻮﮔﮯ ﺗﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺣﻤﺎﯾﺖﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﻭ ﻗﺪﺱ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﮨﮯ ﺷﯿﻌﮧﮨﻮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﻣﻈﻠﻮﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﻏﺎﻓﻞ ﮨﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ہم ﯾﮩﻮﺩ ﻭ ﺍﺳﺘﮑﺒﺎﺭﮐﻮ ﺣﮑﻢ(فیصلہ کرنے والا) ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺑﻘﯿﻊ ﮐﻮ ﭘﺎﻣﺎﻟﯽ ﻗﺪﺱ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﺑﻨﺎ ﺭﯾﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ یقیناً ﻣﺤﺎﻓﻈﯿﻦ ﻗﺮﺁﻥ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻘﯿﻊ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻭﺍﺭﺛﺎﻥ ﻗﺮﺁﻥ ﮨﻢ ﺳﮯ ﻧﺎﺧﻮﺵ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﺏ ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﯽ ﻣﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮐﯿﺴﮯ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ۔ﺁﺝ ﭘﻮﺭﯼ ﺍﯾﮏ ﻻﺑﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﺎﻡ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﯾﮯ ﮐﮧ ﻗﺪﺱ ﮐﻮ ﺍہلسنت ﮐﺎﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﻨﺎﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﻘﯿﻊ ﮐﻮ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﮐﯿﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﺎ ﺟﻮ ﻓﺮﻕ ﺷﮕﺎﻓﺘﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺁﺧﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﺩﮮ ﮔﯿﺎ:''ﮐﻮﻧﺎ ﻟﻈﺎﻟﻢ ﺧﺼﻤﺎً ﻭﻟﻠﻤﻈﻠﻮﻡ ﻋﻮﻧﺎً‘‘۔ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻇﺎﻟﻢ ﮐﻮﻥ ﮨﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﮐﻮﻥ ﮨﻮ ﮨﻢ ﻧﮯ ﻋﻠﯽ (ﻉ ) ﮐﯽ ﻭﺻﯿﺖ ﺳﮯ ﯾﮩﯽ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﮐﮧ ﻇﺎﻟﻢ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﻋﻠﯽ ﮐﺎ ﻣﺮﺍﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ اظہار ﮨﻤﺪﺭﺩﯼ ﻣﮑﺘﺐ ﻋﻠﯽ (ﻉ ) ﮐﺎ ﺷﯿﻮﮦ ﮨﮯ ... ﺑﻘﯿﻊ ﮐﮯ ﺯﺧﻤﻮﮞ ﮐﻮﺳﻨﺒﮭﺎﻟﮯ ﺁﺝ انہدام ﺑﻘﯿﻊ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﮨﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﻢ ﻣﯿﮟ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﮨﯿﮟ ﻭﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺍﺭﺽ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﮐﯽ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﻭ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﺯﯾﺎﺑﯽ ﮐﮯ لئے ﺑﮭﯽ ﺩﻋﺎﺀ ﮔﻮ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻟﺒﻮﮞ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺯﻣﺰﻣﮧ ﮨﮯﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ! ﺍﺏ ﻭﺍﺭﺙ ﺣﯿﺪﺭ ﮐﺮﺍﺭ ﮐﻮ ﺑﮭﯿﺞ ﺩﮮ ﮐﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮ ﮨﮯ . ﺍﻟﻠﮭﻢﺍﺭﻧﯽ ﺍﻟﻄﻠﻌﮧ ﺍﻟﺮﺷﯿﺪﮦ ...

تحریر:سید نجیب الحسن زیدی


0
شیئر کیجئے:
फॉलो अस
नवीनतम