آل سعود نام کی جنگ بندی کے خواہاں:یمن

یمن کی قومی نجات حکومت کے وزیر خارجہ نے اس بات پر زور دیا کہ جارح سعودی اتحاد یمن کے بحران کا حل تلاش کرنے میں سنجیدہ نہیں ہے۔

ولایت پورٹل:یمن کی قومی سالویشن حکومت کے وزیر خارجہ ہشام شرف نے اس بات پر زور دیا کہ جارح سعودی اتحاد جنگ بندی کے لیے سنجیدہ نہیں ہے،المسیرہ نیوز چینل نے شرف کے حوالے سے رپورٹ دی ہے کہ صنعاء کی طرف سے پیش کیے گئے انسانی مطالبات پر ردعمل ظاہر کرنے سے انکار اس بات پر زور دیتا ہے کہ سعودی اتحاد یمنی بحران کا حل تلاش کرنے میں سنجیدہ نہیں ہے۔
انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ پوری دنیا کو یمن کی سپریم سیاسی کونسل کے اجلاسوں کے نتائج کو سنجیدگی سے لینا چاہیے کیونکہ یمن کی نیشنل سالویشن گورنمنٹ نے جب بھی بات کی ہے اس پر عمل کیا ہے،اس یمنی وزیر نے نشاندہی کی کہ زمانے نے صنعاء کے انتباہات کی سچائی کو ثابت کر دیا ہے اور مخالف فریق یمن کو بظاہر جنگ بندی میں توسیع کر کے موت کی صورت حال میں لانے کی کوشش کر رہا ہے۔
آخر میں شرف نے اس بات پر زور دیا کہ صنعاء امن اور یمنی عوام کے مطالبات کی تکمیل کی حمایت کرتا ہے نیز جنگ بندی کو منصفانہ امن کے لیے حالات فراہم کرنے کا ایک ذریعہ سمجھتا ہے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین