امریکہ کی روس کو دھمکی

امریکی وزیر خارجہ نے جوہری جنگ کی صورت میں ایکشن پلان کا اعلان کرتے ہوئے وائٹ ہاؤس کے قومی سلامتی کے مشیر نے کریملن کو جوہری ہتھیاروں کے ممکنہ استعمال کے تباہ کن نتائج سے خبردار کیا اور وعدہ کیا کہ اگر روس کی جانب سے ایسا ہوتا ہے تو اس کا فیصلہ کن  اور فوری طور پر جواب دیا جائے گا۔

ولایت پورٹل:امریکی صدر کے قومی سلامتی کے مشیر جیک سلیوان نے کل رات سی بی ایس نیوز کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ واشنگٹن نے ماسکو کو روس کی جانب سے جوہری ہتھیاروں کے ممکنہ استعمال کے نتائج سے خبردار کیا ہے۔
انہوں نے کہا کہ ہم نے براہ راست اور بہت اعلی سطح پر کریملن کو مطلع کیا ہے کہ جوہری ہتھیاروں کے کسی بھی استعمال سے روس کے لیے تباہ کن نتائج اور اس طرح کے اقدام پر امریکہ اور ہمارے اتحادیوں کا ردعمل فیصلہ کن ہوگا، ہم نے کریملن کو واضح طور پر خبردار کیا ہے کہ اس فیصلے کا کیا مطلب ہوگا نیز امریکی ردعمل تیز اور غیر متوقع ہوگا۔
واضح رہے کہ امریکی وزیر خارجہ انتھونی بلنکن نے بھی اس ٹی وی چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ روس کی جانب سے جوہری ہتھیاروں کے مبینہ استعمال کی صورت میں واشنگٹن کے پاس واضح ایکشن پلان ہے، بلنکن نے تصدیق کی کہ امریکی حکومت کے پاس منفی پیش رفت کی صورت میں ایک منصوبہ ہے اور مزید کہا کہ امریکہ جوہری خطرات کے بارے میں روس کے ساتھ براہ راست رابطے میں ہے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین