امریکی پولیس افسران کا ٹرمپ کے خلاف مقدمہ دائر

تین امریکی پولیس افسران نے سابق امریکی صدر کے ان کے ریمارکس اور اقدامات کے بارے میں شکایت کی ہے جس کی وجہ سے ان کے حامیوں نے کانگریس کی عمارت پر حملہ کیا۔

ولایت پورٹل:اسپوٹنک نیوز ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق واشنگٹن، ڈی سی کے تین پولیس افسران نے بدھ کو سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف امریکی کانگریس پر حملے کی برسی کے موقع پر مقدمہ دائر کیا،رپورٹ کے مطابق پولیس افسران نے شکایت کی کہ کانگریس کی عمارت پر ٹرمپ کے حامیوں کے حملے کی وجہ سے انہیں جسمانی اور ذہنی چوٹیں آئیں۔
 دونوں مدعیان کی مشترکہ شکایت میں لکھا ہےکہ ٹرمپ کی 6 جنوری 2021 کی تقریر اور اس سے پہلے یا اس دن ان کے رویے اور بیانات کے ساتھ ساتھ کانگریس میں اپنے حامیوں کو تشدد کے استعمال سے نہ روکنے کے نتیجے میں یہ حملہ ہوا نیز ٹرمپ نے غیر قانونی حرکتیں کیں جن سے پولیس افسران زخمی ہوئے۔
 یادرہے کہ  گزشتہ سال 6 جنوری کو امریکی کانگریس الیکٹورل کالج کے ووٹوں کی گنتی کر رہی تھی تاکہ 3 نومبر کو ہونے والے صدارتی انتخابات کے نتائج کا اعلان کیاجا سکے،درایں اثنا ٹرمپ نے اپنے حامیوں سے مطالبہ کیا کہ وہ  پرامن مظاہرے کریں جب کئی امریکی قانون سازوں نے ایریزونا کے ووٹ کے خلاف احتجاج کیا۔
 تاہم ٹرمپ کے حامیوں نے بڑی تعداد میں کانگریس پر حملہ کیا اور سکیورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں کے بعد عمارت اور اس کے مختلف کمروں میں گھس گئے،اس حملے میں ایک پولیس اہلکار سمیت پانچ افراد ہلاک ہو گئے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین