امریکہ کا روس کے خلاف مزید پابندیاں عائد کرنے کا اعلان

مغربی ذرائع کا دعویٰ ہے کہ امریکہ بدھ کو روس کے خلاف نئی پابندیوں کا اعلان کرے گا جس میں اس ملک میں نئی سرمایہ کاری پر پابندی بھی شامل ہے۔

ولایت پورٹل:مغربی میڈیا نے باخبر ذرائع کے حوالے سے دعویٰ کیا ہے کہ امریکی صدر جو بائیڈن کی انتظامیہ نئی پابندیاں لگا کر یوکرین پر حملہ کرنے کے بہانے روس پر دباؤ بڑھانا چاہتی ہے، برطانوی اخبار فنانشل ٹائمز نے باخبر ذرائع کے حوالے سے خبر دی ہے کہ روس میں نئی سرمایہ کاری پر پابندی اور اس کے مالیاتی اداروں پر پابندیوں میں اضافہ ان پابندیوں کے نئے اقدامات میں شامل ہیں جنہیں بائیڈن حکومت جلد متعارف کرانے کا ارادہ رکھتی ہے۔
ایک باخبر ذریعے نے کہا کہ نئے اقدامات روس کی قومی طاقت کے اہم حصوں کو کمزور کر دیں گے جس سے روسی معیشت کو شدید اور فوری اقتصادی دھچکا لگے گا اور روسی چوروں کو جو روس کی جنگ کی مالی اعانت کا ذمہ دار  ہیں ، جواب دہ ہونا پڑے گا۔
فنانشل ٹائمز نے ایک ذریعہ کے حوالے سے دعویٰ کیا ہے کہ بدھ کو نئی پابندیوں کی نقاب کشائی کی جائے گی، یہ پابندیاں جی 7 ممالک اور یورپی یونین کے ساتھ مل کر تیار کی گئی ہیں،ذریعے نے کہا کہ یہ اقدامات ہمارے اتحادیوں اور شراکت داروں کے ساتھ مل کر کیے جائیں گے جو روس پر یوکرین کے خلاف جنگ چھیڑنے کے لیے بے مثال قیمتیں عائد کرنے کے لیے ہمارے عزم اور اتحاد کی عکاسی کرتے ہیں۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین