Code : 3240 52 Hit

امریکی کانگریس ممبران کا ایران پر عائد پابندیاں ختم کرنے کا مطالبہ

امریکی قانون سازوں کے ایک گروپ نے ایک خط پر دستخط کیے ہیں جس میں کورونا کے خلاف عالمی سطح پر لڑی جانے والی جنگ کے پیش نظر ایران کے خلاف پابندیوں کی معطلی کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

ولایت پورٹل:امریکہ کے کچھ قانون سازوں نے ایک خط پرک ذریعہ  کورونا وائرس کے پھیلاؤ کی روک تھام کے لئے ایران کے خلاف پابندیاں ختم کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔
اس خط پر دستخط کرنے والے سینیٹرز ایڈ مارکز اور سینیٹر الزبتھ وارن کاکہنا تھا کہ ایران ، وینزویلا اور دیگر ممالک کی کورونا کا مقابلہ کرنے کی صلاحیتوں پر پابندیوں کے اثرات کے بارے میں شدید تشویش لاحق ہے۔
واضح رہے کہ اس خط میں پابندیوں کو ختم کرنے کی ضرورت کی روشنی میں کہا گیا ہے کہ ایران ، وینزویلا اور کیوبا کے خلاف امریکی پابندیوں نے ان ممالک کو طبی سامان اور فراہمی کی درآمد سے روک دیا ہے اور کورونا وائرس نے ان ممالک کے شہریوں کی زندگیوں پر منفی اثرات مرتب کیے ہیں۔
خط  میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ امریکی حکومت نے کورونا وائرس کے پھیلنے کے بعد ان ممالک کے خلاف پابندیوں میں آسانی اور اٹھانے کے لئے ابھی تک اقدامات نہیں کیے ہیں  یہاں تک کہ ٹرمپ انتظامیہ بھی اس بحران کو پابندیوں میں توسیع اور اضافہ کرنے کے موقع کے طور پر استعمال کررہی ہے۔


 



0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین