دنیا کے امیر ترین افراد کی فہرست میں ترکی کے دلالوں یا پروڈیوسروں کا حصہ

دنیا کی 1 بلین ڈالر کی مالکیت والے امیر ترین افراد فہرست کے چھبیس ممبر ترکی کے اقتصادی کارکن ہیں جن کی دولت 1.5 بلین ڈالر سے 6.5 بلین ڈالر کے درمیان ہے۔

ولایت پورٹل:کئی سالوں سے ترکی کی اربوں ڈالر کی دولت دنیا کی فہرست میں بڑھ رہی ہے، دنیا کے انتہائی امیروں کی فہرست میں کئی ترک کاروباری اور صنعتی کارکنوں کے نام بھی شامل ہیں  اور دلچسپ بات یہ ہے کہ کورونا وائرس کے وسیع پیمانے پر پھیلنے نے انہیں دولت جمع کرنے سے نہیں روکا بلکہ اتفاق سے اس وبانے زیادہ تر ارب پتیوں کی دولت اور سرمائے میں اضافہ کیا ہے، امریکی میگزین فوربس کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ ترکی میں بھی بہت سے امیر لوگ ہیں ، لیکن جو لوگ کئی ارب ڈالر کی ملکیت تک پہنچ چکے ہیں ان کی فہرست میں26 افراد  ہیں جن میں ترک ارب پتیوں کی کل دولت کا تخمینہ 53.2 بلین ڈالر ہے۔
 فوربس نے اعلان کیا کہ 2021 کے چھٹے مہینے میں ارب پتیوں کی تعداد کورونا وبا کے دوران 660 سے بڑھ کر 2755 ہو گئی، دوسری طرف  دنیا کے امیر ترین لوگوں کی کل دولت 5 ٹریلین ڈالر بڑھ کر 13.1 ٹریلین ڈالر ہوگئی،تاہم اس فہرست پر ایک نظر ڈالنے سے پتہ چلتا ہے کہ ترک ڈالر کے ارب پتیوں کی فہرست کی جھلکیاں حسب ذیل ہیں:
 1۔مراد الکر ؛ ایک مشہور ترک تاجر اور بڑے ہولڈنگ کے مالک،یہ سبری الکر دی گریٹ کے سب سے بڑا بیٹے ہیں  جنہوں نے ترکی میں سب سے اہم چاکلیٹ فیکٹریاں اور جدید نیز کسٹمر پسندکھانے کی چیزیں بنائیں ، فوربس کے مطابق مراد الکر اس وقت 6.3 بلین ڈالر کی دولت کے ساتھ ترکی کے امیر ترین آدمی ہیں  جو دنیا کے امیر ترین افراد کی فہرست میں چوتھے نمبر پر ہیں،قابل ذکر  ہے کہ انھوں نے اپنے بھائیوں اور بہنوں کے حصوں اور آبائی وراثت کی ادائیگی کی ، اگر دولت کی یہ تقسیم نہ ہوتی تو خاندان کی کل دولت 15 بلین ڈالر سے تجاوز کر جاتی۔
 2۔ الکر کے بعد ، ارمان ایلیاک 4.4 بلین ڈالر کے اثاثوں کے ساتھ پنرجہرن ہولڈنگ  بورڈ کے چیئرمین ہیں ، دوسرے الفاظ میں  یوں کہا جائے کہ  وہ ترکی کے دوسرے امیر ترین آدمی ہیں اور دنیا کے امیر ترین افراد کی فہرست میں 655 ویں نمبر پر ہیں ۔
 3۔ فرید شاہانگ ، جو ترکی کے عظیم امیر لوگوں کی دوسری نسل کے اعداد و شمار میں سے ایک کے طور پر پہنچانے جاتے ہیں ، 3 بلین ڈالر کی دولت کے ساتھ دنیا میں 1008 ویں نمبر پر ہیں اور ڈوگو ہولڈنگ کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کے چیئرمین کے طور پر کام کرتے ہیں۔
 4۔ فرید کی بہن ، محترمہ فلیز شاہانگ ، 2.8 بلین ڈالر کی دولت کے ساتھ ، ترکی میں چوتھے اور دنیا میں 1111 ویں نمبر پر ہیں۔
 5۔ ایک 93 سالہ خاتون سماح صمیم آرسل اور وہبے کوچ دی گریٹ کی بیٹی ، 2.3 بلین ڈالر کے اثاثوں کے ساتھ ، دنیا میں پانچویں اور دنیا میں 1362 ویں نمبر پر ہیں۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین