ٹرمپ نے سیکڑوں خفیہ دستاویزات چھپا رکھی تھیں:نیویارک ٹائمز

نیویارک ٹائمز نے اطلاع دی ہے کہ ریاستہائے متحدہ کے سابق امریکی صدر نے فلوریڈا میں اپنی حویلی مار-ای لاگو میں کم از کم 300 خفیہ دستاویزات رکھی تھیں۔

ولایت پورٹل:نیویارک ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ جو حال ہی میں فلوریڈا میں اپنی رہائش گاہ پر امریکی فیڈرل پولیس (ایف بی آئی) کے چھاپے سے متنازعہ ہو گئے ہیں،ان کے پاس کل کم از کم 300 خفیہ دستاویزات موجود ہیں۔
 نیویارک ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق جنوری میں ٹرمپ نے 150 سے زائد خفیہ دستاویزات امریکی نیشنل آرکائیوز اینڈ ریکارڈز ایڈمنسٹریشن کے حوالے کیں جب کہ باقی دستاویزات جون میں ان کے نمائندے نے امریکی محکمہ انصاف کے حوالے کیں، واضح رہے کہ امریکی حکومت کے پاس اس وقت 26 بکس ہیں جن میں مار-لاگو پر ایف بی آئی کے حالیہ چھاپے میں ضبط شدہ دستاویزات ہیں، ان میں خفیہ دستاویزات کے 11 سیٹ بھی شامل ہیں، جن میں سے ایک کو ٹاپ سیکرٹ کے لیبل کے ساتھ باقی سے الگ کر دیا گیا ہے۔
 کہا جاتا ہے کہ ان خفیہ دستاویزات میں امریکی سینٹرل انٹیلی جنس ایجنسی (سی آئی اے)، نیشنل سکیورٹی آرگنائزیشن اور ایف بی آئی کی دستاویزات شامل ہیں۔ ایف بی آئی کے اہلکاروں نے 8 اگست کو ٹرمپ کی رہائش گاہ مار-ای-لاگو پر چھاپہ مارا اور مذکورہ دستاویزات قبضے میں لے لیں۔


0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین