ٹرمپ کے خلاف کیس ہونا چاہیے؛60% امریکیوں کی رائے

امریکہ میں ہونے والے نئے سروے سے پتہ چلتا ہے کہ 60 فیصد امریکیوں کا خیال ہے کہ اس ملک کے سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف کانگریس پر حملہ کرنے میں ان کے کردار پر مقدمہ چلایا جانا چاہیے۔

این بی سی نیوز ویب سائٹ کے مطابق امریکہ میں ہونے والے نئے سروے سے پتہ چلتا ہے کہ 10 میں سے 6 امریکیوں کا خیال ہے کہ سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف کانگریس پر حملہ کرنے میں ان کے کردار کے لیے مقدمہ چلایا جانا چاہیے، سروے کی بنیاد پر 10 میں سے 6 امریکیوں کا خیال ہے کہ تحقیقاتی کمیٹی منصفانہ اور غیر جانبدار ہے۔
ABC نیوز کے تعاون سے Ipsus کی طرف سے کرائے گئے سروے میں شرکت کرنے والے 58 فیصد امریکیوں کا خیال ہے کہ ٹرمپ کے خلاف امریکہ میں ہونے والی بغاوت میں ان کے کردار کے لیے مقدمہ چلایا جانا چاہیے، یاد رہے کہ اس پول کا نتیجہ دسمبر 2021 میں ہونے والے پول سے تبدیل نہیں ہوا ہے۔
یاد رہے کہ سابق امریکی صدر ٹرمپ نے اپنی حالیہ ایک تقریر میں نے کانگریس کے ڈیموکریٹس اراکین پر طاقت کے غلط استعمال کا الزام لگایا، فاکس نیوز ویب سائٹ کے مطابق ٹرمپ نے کانگریس پر حملوں کا جائزہ لینے کے لیے ہاؤس الیکٹورل کمیٹی کے ٹیلی ویژن سیشن کے بعد اپنے حامیوں سے پہلی تقریر میں کہا کہ ریپبلکن کانگریس سے دستبردار ہو جائیں۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین