آل سعود کے ہاتھوں یمنی تیل اور گیس کی آمدنی کی لوٹ مار جاری:انصاراللہ

یمنی انصاراللہ تحریک کی سیاسی کونسل کے سربراہ نے سعودی اتحاد پر یمن کے تیل اور گیس کی فروخت سے حاصل ہونے والی آمدنی کو لوٹنے کا الزام لگایا ہے۔

ولایت پورٹل:المیادین نیوز چینل کی رپورٹ کے مطابق یمن کی سپریم پولیٹیکل کونسل کے سربراہ مہدی المشاط نے تیل اور گیس کے امور کے لیے شبوا کے نائب گورنر حسن الحارثی سے ملاقات میں کہا کہ سعودی امریکی جارح اتحاد کے کرائے کے فوجی یمنی قوم کے تیل اور گیس کے وسائل کو لوٹنے کا سلسلہ جاری رکھے ہوئے ہیں۔
انہوں نے کہا کہ تیل اور گیس کی فروخت سے حاصل ہونے والی رقم سعودی عرب کے نیشنل بینک کو منتقل کی جاتی ہے، انہوں نے مزید کہا کہ یمن کے عوام سعودی عرب کی جارحیت اور ظالمانہ محاصرے کی وجہ سے خدمات کی کمی کا شکار ہیں جبکہ جارح اتحاد کے کرائے کے فوجیوں کی طرف سے لوٹی گئی تیل اور گیس کی آمدنی تمام سرکاری ملازمین اور ریٹائر ہونے والوں کی تنخواہوں کی ادائیگی اور پورے ملک میں پائیدار ترقی کرنے کے لیے کافی ہے۔
 انہوں نے اقوام متحدہ اور عالمی برادری سے کہا کہ وہ جارح اتحاد کے کرائے کے فوجیوں پر اسٹاک ہوم معاہدے سے متعلق ذمہ داریوں پر عمل درآمد کے لیے دباؤ ڈالیں اور تمام سرکاری ملازمین اور ریٹائر ہونے والوں کی تنخواہوں کی رقم میں خسارے کو پورا کریں۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین