امریکی حکومت خود دنیا میں غلط معلومات پھیلانے کا سب سے بڑا ذریعہ ہے:امریکی سینیٹر

ایک امریکی سینیٹر نے ڈپارٹمنٹ آف ہوم لینڈ سکیورٹی کے ایک نئی انسداد انٹیلی جنس ایجنسی کے قیام کے منصوبے پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکی حکومت خود دنیا میں غلط معلومات کا سب سے بڑا ذریعہ ہے۔

ولایت پورٹل:امریکی محکمہ ہوم لینڈ سکیورٹی کی جانب سے غلط معلومات کے پھیلاؤ سے نمٹنے کے لیے ایک نئی تنظیم کی تشکیل کے فیصلے کو امریکی سیاسی حلقوں میں شدید تنقید کا نشانہ بنایا جا رہا ہے، کانگریس کے کئی ارکان نے ایسی تنظیم کے قیام کو امریکہ میں آزادی اظہار لیے کے لیے خطرہ قرار دیا ہے۔
اس حوالے سے امریکی سینیٹ کی سماعت گزشتہ بدھ کو امریکی ہوم لینڈ سکیورٹی کے سکریٹری الیجینڈرو میجرکاس کی موجودگی میں ہوئی،رینڈ پاول ایک سینئر امریکی سینیٹر جو نئی تنظیم کے سخت مخالف ہیں، نے ایسا کرنے پر میجرکا کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ ہم نہیں چاہتے کہ بائیڈن انتظامیہ ہمارے بیانات اور تقاریر پر تبصرہ کرے۔
انہوں نے کہا کہ ہم اس بات پر بھی متفق نہیں ہو سکتے کہ غلط اور ہیرا پھیری والی معلومات کیا ہیں جبکہ اس تجویز کا دفاع کرتے ہوئے، الیجینڈرو میجرکاس نے پاول کو بتایا  کہ  یہ گروپ جو کچھ کر رہا ہے وہ ہے حفاظتی باڑ، تعریفیں اور معیارات ، اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آزادی اظہار رائے، شہری حقوق، شہری آزادیوں اور رازداری کی خلاف ورزی نہ ہو۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین