برطانوی وزیراعظم شرمندگی کا باعث ہیں:اسکاٹ لینڈ

اسکاٹ لینڈ کی وزیراعلی نے اپنی ایک تقریر میں زور دیا کہ بورس جانسن برطانوی وزیر اعظم کے دفتر کے لیے شرمندگی کا باعث ہیں۔

ولایت پورٹل:گارڈین اخبار کی رپورٹ کے مطابق، اسکاٹ لینڈ کی وزیراعلی نکولا سٹرجن نے اتوار کو اعلان کیا کہ بورس جانسن واحد وزیر اعظم ہیں جن کے ساتھ انہوں نے کام کیا ہے ، وہ انگلینڈ میں وزیر اعظم کے دفتر کے لیے شرمندگی کا باعث ہیں۔
اسکاٹ لینڈ کی وزیراعلی نے مذاق میں کہا کہ انہوں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ مجھے تھریسا مے کی وزارت عظمیٰ کی یاد آئے گی، ایڈنبرا کے مضافات میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ میں ڈیوڈ کیمرون، تھریسا مے اور بورس جانسن کے خلاف ہوں، لیکن جانسن ہی وہ واحد شخص ہے جس نے واقعی بدنام کیا ہے، جتنی جلدی وہ وزیر اعظم کا عہدہ چھوڑ دیں گے اتنا ہی بہتر ہوگا۔
واضح رہے کہ بورس جانسن نے جولائی میں انگلینڈ کے وزیر اعظم کے عہدے سے استعفیٰ دے دیا، جانسن نے کنزرویٹو پارٹی کی قیادت سے مستعفی ہونے کا اعلان کرتے ہوئے اس پارٹی کی قیادت سے کہا کہ وہ اپنے لیے جانشین کا انتخاب کریں،تاہم بعد میں برطانوی وزیراعظم نے اپنی تقریر میں اعلان کیا کہ جب تک ان کے جانشین کا تقرر نہیں ہو جاتا وہ کنزرویٹو پارٹی کے سربراہ کے عہدے پر برقرار رہیں گے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین