Code : 3044 8 Hit

امریکی ریاست نیواڈا کے ریاستی انتخابات میں سینڈرز کامیاب

امریکی ریاست نیواڈا میں ڈیموکریٹک پارٹی کے انٹرا اسٹیٹ انتخابات کے ابتدائی نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ سینیٹر برنی سینڈرز نے 55 فیصد سے زیادہ ووٹ حاصل کیے ہیں۔

ولایت پورٹل:فاکس نیوز چینل کی رپورٹ کے مطابق امریکی ریاست نیواڈا میں ڈیموکریٹک انٹرا اسٹیٹ انتخابی دوڑ میں ورمونٹ کے سینیٹر برنی سینڈرز نے 55 فیصد سے زیادہ ووٹوں کے ذریعہ کامیابی حاصل کی۔
رپورٹ کے مطابق امریکی ریاست نیواڈا میں ڈیموکریٹک پارٹی کے انٹرا اسٹیٹ انتخابات کے ابتدائی نتائج میں سینیٹر برنی سینڈرز نے ریاست کے 5 فیصد سے زیادہ ووٹ حاصل کیے۔
فاکس نیوز کی رپورٹ کے بعد دوسرے امریکی ذرائع ابلاغ نے بتایا ہے کہ پیٹ بوٹلیگ آئیوکا کاکس میں تیسرے نمبر پر  اور ریاست میں الزبتھ وارن چوتھے نمبر پر ہیں۔
اطلاعات کے مطابق ، نیواڈا میں برنی سینڈرز کی ڈرامائی فتح سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ کامیابی   عظیم منگل کے روزنامی مقابلہ میں  جیتنے کے امکانات بڑھانے میں معاون ہوگی۔
ہل نیوز ایجنسی  نے اپنی ایک رپورٹ میں لکھا ہے کہ  برنی سینڈرز نےاپنی اس کامیابی سے ڈیموکریٹک صدارتی امیدواروں میں اپنے آپ کو ایک سرخیل کی حیثیت سے ثابت کردیا ہے۔
ابتدائی گنتی سے معلوم ہوتا ہے کہ  سینڈرز نے نوجوانوں اور لاطینیوں میں مقبول ہونے کا مظاہرہ کیا ہے جو نیواڈا کے انتخابی حلقوں کا ایک تہائی حصہ ہیں۔
یادرہے کہ سینڈرز لاس ویگاس اسمبلی میں بھی جیت چکے ہیں ، جس سےثابت ہوتا ہے کہ  مذکورہ امریکی سینیٹر  کویونینوں کی متفقہ حمایت حاصل ہے۔



0
شیئر کیجئے:
फॉलो अस
नवीनतम