روس جوہری ہتھیار استعمال کر سکتا ہے:یورپی یونین

یورپی یونین کی خارجہ پالیسی کے سربراہ کا کہنا ہے کہ اگر ماسکو کی افواج مشکل میں پڑ جائیں گی تو روسی صدر ولادیمیر پیوٹن جوہری ہتھیار استعمال کر سکتے ہیں۔

ولایت پورٹل:یورپی یونین کی خارجہ پالیسی کے سربراہ جوزف برل نے بی بی سی کو بتایا کہ ان کا ماننا ہے اگر ماسکو کی افواج مشکل میں پڑیں تو روسی صدر ایٹمی ہتھیار استعمال کر سکتے ہیں،یورپی یونین کی خارجہ پالیسی کے سربراہ نے بی بی سی کو بتایا کہ ان کا خیال ہے کہ اگر ماسکو کی افواج مشکل سے دوچار ہوں گی تو روسی صدر ولادیمیر پیوٹن جوہری ہتھیار استعمال کر سکتے ہیں۔
 برطانوی چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے انہوں نے دعوی کیا کہ یوکرین میں تنازعہ ایک خطرناک موڑ پر پہنچ گیا ہے کیونکہ روسی فوج مشکل میں ہے اور پیوٹن کی جوہری ہتھیاروں کے استعمال کی دھمکی  بہت خطرناک ہے، بریل نے مزید کہا کہ جب لوگ کہتے ہیں کہ پیوٹن کی دھمکی ہوا میں تیر نہیں ہے تو آپ کو اسے سنجیدگی سے لینا ہوگا۔
یاد رہے کہ انہوں نے پہلے اس بات پر زور دیا تھا کہ یہ جنگ میدانِ جنگ میں جیتی جائے گی لیکن اب کہہ رہے کہ اس جنگ کا ایک سفارتی حل ضرور نکلنا چاہیے لیکن ایسا حل جو یوکرین کی خودمختاری اور علاقائی سالمیت کو محفوظ رکھے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین