فلسطین کے حق میں اقوام متحدہ میں قرارداد منظور

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے امریکہ، انگلینڈ اور صیہونی حکومت کی مخالفت کے باوجود فلسطین پر غاصبانہ قبضے کی سالگرہ (یوم نکبہ) منانے کے حوالے سے قرارداد منظور کی۔

ولایت پورٹل:شہاب نیوز ویب سائٹ کے مطابق اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے امریکہ، انگلینڈ اور صیہونی حکومت کی مخالفت کے باوجود ایک اجلاس میں فلسطین پر غاصبانہ قبضے کی سالگرہ (یوم نکبہ) منانے کے حوالے سے قرارداد منظور کی۔
واضح رہے کہ اس قرارداد میں فلسطین پر غاصبانہ قبضے کی 75ویں سالگرہ (یوم نکبہ) منانے کے لیے ایک اعلیٰ سطحی اجلاس منعقد کرنے کی ضرورت پر زور دیا گیا ہے،اس ووٹنگ میں زیادہ تر عرب اور اسلامی ممالک سمیت دنیا کے 90 مختلف ممالک نے مثبت ووٹ دیا جبکہ امریکہ، انگلینڈ، جرمنی، اٹلی، کینیڈا، آسٹریلیا سمیت 30 ممالک نے مخالفت میں ووٹ دیا اور 47 دیگر ممالک نے ووٹ نہیں دیا، جس کی بنیاد پر یہ قرارداد بالاخر اتفاق رائے سے منظور کر لی گئی۔
یاد رہے کہ یوم نکبہ (14 مئی 1948) کو فلسطینیوں کی تاریخ کا بدترین دن سمجھا جاتا ہے، یہ دن دراصل مقبوضہ فلسطینی سرزمین پر جعلی صیہونی حکومت کے قیام کا دن ہے، جس کا آغاز ہزاروں لوگوں کے قتل عام اور لاکھوں فلسطینیوں کو بے گھر کرنے سے ہوا۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین