فلسطینی مجاہدین کی مزاحمتی کارروائیاں جاری رہیں گی:فلسطینی انتفاضہ کی حامی بین الاقوامی کانفرنس

فلسطینی انتفاضہ کی حامی بین الاقوامی کانفرنس کے سیکرٹریٹ نے اسلامی مشاورتی اسمبلی میں اس سانحے کی برسی کے موقع پر جاری بیانات اور صیہونی حکومت کے جرائم کی مذمت کی۔

ولایت پورٹل:فلسطینی انتفاضہ کی حامی بین الاقوامی کانفرنس کا مستقل سکریٹریٹ اسلامی مشاورتی اسمبلی جابر اور متکبر برطانوی استعمار  کی حمایت سے صیہونی دہشت گردوں کے مضبوط گڑھوں کی طرف سے فلسطین کی مقدس سرزمین اور القدس پر قبضے کی یاد میں "یوم سیاہ" کے موقع پر اس قبضے کی شدید مذمت کرتی ہے۔
تنظیم کا کہنا تھا کہ آج مقبوضہ علاقوں کے قلب میں نوجوان فلسطینی مجاہدین کی مزاحمت اور کارروائیوں کا تسلسل فلسطینی عوام کی متحرک اور خوشحالی اور ان کے نازی صہیونی جرائم کے حجم کے سامنے ہتھیار نہ ڈالنے اور بعض عرب رہنماؤں کی غداری کو ظاہر کرتا ہے۔
انہوں نے کہا کہ یہ حقیقت کہ امریکہ اور یورپی ممالک کی مکمل حمایت کے تحت 74 سال کے جرائم، قتل و غارت، اسیری، نقل مکانی اور آبادکاری بھی فلسطینی عوام کے صیہونی غاصبوں کے چنگل سے آزاد ہونے کے عزم کو کمزور نہیں کر سکتی جو فلسطینیوں کے لیے ایک عظیم مشن ہے۔
فلسطین کی حامی تنظیم کا کہنا تھا اسلامی اور عرب اقوام اور دنیا میں آزادی کے متلاشی فلسطینی عوام کے جائز حقوق کا دفاع کرتے ہیں، یہ جاندار اور جہادی جذبہ غزہ میں پیدا ہونے والی روک تھام اور ترقی کا تقاضا کرتا ہے، یہ مغربی کنارے اور پورے مقبوضہ علاقوں تک پھیلے گا  جہاں 70 لاکھ بے گھر فلسطینی مہاجرین احتجاج اور انتفاضہ کی لہر میں شامل ہوں گے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین