ہمارا مقصد قدس دارالحکومت کے ساتھ فلسطینی ریاست کی تشکیل ہے:الجزائر

الجزائر کی قومی اسمبلی (پارلیمنٹ) کے اسپیکر نے فلسطینیوں میں اتحاد پیدا کرنے کے لیے اس ملک کے صدر کی کوششوں کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ الجزائر کی جانب سے فلسطین کی حمایت مستقل اور غیر مشروط ہے۔

ولایت پورٹل: فلسطین کی تحریک حماس کے سیاسی دفتر کے رکن زاہر جبارین کی سربراہی میں اس تحریک کے ایک وفد نے الجزائر کی پارلیمنٹ کے اسپیکر صالح قوجیل سے ملاقات کی۔
 اس ملاقات میں قوجیل نے کہا کہ الجزائر کے صدر عبدالمیجد تبون فلسطینیوں میں اتحاد پیدا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں، انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ فلسطین کے ساتھ الجزائر کا موقف پوری تاریخ میں مستقل اور غیر مشروط رہا ہے اور اس کا مقصد ایک فلسطینی ریاست کی تشکیل ہے جس کا دارالحکومت القدس ہو۔
 اناطولیہ خبررساں ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق قوجیل نے فلسطینیوں کے درمیان اتحاد قائم کرنے کے لیے الجزائر کے صدر عبدالمجید تبون کی کوششوں کی طرف بھی اشارہ کیا اور کہا کہ الجزائر اعلامیہ جس پر تمام فلسطینی گروہوں نے دستخط کیے تھے، اسی اسی سمت میں تھا۔
 الجزائر کی میزبانی میں ہونے والی عرب سربراہی کانفرنس کا بنیادی محور مسئلہ فلسطین تھا، اس ملاقات میں حماس کے وفد نے الجزائر کی فلسطینی قوم کے ساتھ کھڑے ہونے اور اپنے جائز حقوق کے حصول کی جدوجہد کو بھی سراہا۔
واضح رہے کہ گزشتہ 13 اکتوبر کو الجزائر میں ہونے پر اجلاس کے اختتام پر فلسطینی گروپوں نے فلسطینیوں کے اندرونی اتحاد کو محسوس کرنے کے مقصد سے الجیئرز ڈیکلریشن پر دستخط کیے تھے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین