شمالی کوریا میں کم جونگ کے کوٹ جیسا کوٹ پہننے پر پابندی

بعض اطلاعات کے مطابق شمالی کوریا نےایسے چمڑے کے کوٹ پہننے پر پابندی عائد کر دی ہے جو شمالی کوریا کے صدر کم جونگ کے کوٹ سے ملتے جلتے ہیں۔

ولایت پورٹل:کانگریس کی معلومات کے مطابق کم جونگ ان نے 2019 میں چمڑے کی جیکٹ کو اس ملک میں عام کیا،تاہم اس قسم کے کپڑے پہننا شروع میں صرف امیروں کے لیے ہی ممکن تھا کیونکہ اس کی قیمت زیادہ تھی، تاہم مصنوعی چمڑے کم قیمت پر ملک میں داخل ہوئے، جس نے ریڈیو فری ایشیا کے مطابق اس ملک کے صدر کو پریشان کردیا۔
 ایک ذریعے نے ریڈیو فری ایشیا کو بتایا کہ کوٹ کے عام ہونے کے بعد، حکام نے ان کمپنیوں کا رخ کیا جو کم جونگ کے کوٹ سے ملتے جلتے کوٹ تیار کرتی ہیں جبکہ جنوری کی فوجی پریڈ میں، شمالی کوریا کے تمام اعلیٰ رہنماؤں نے چمڑے کے کوٹ پہنے، کہا جاتا ہے کہ پولیس نے مارکیٹ میں جعلی چمڑے کی جیکٹس کو ضبط کرنے کے لیے اقدامات کیے ہیں تاکہ لوگوں کو انہیں پہننے سے براہ راست روکا جا سکے۔
 ایک اور ذریعہ کے مطابق پولیس نے لوگوں سے کہا ہے کہ وہ چمڑے کے کوٹ پہننے سے گریز کریں کیونکہ پارٹی کے سرکلر کے ایک حصے میں ذکر کیا گیا ہے کہ پارٹی فیصلہ کرتی ہے کہ کون اس قسم کا کوٹ پہننے کا اہل ہے۔ یہاں تک کہ شمالی کوریا کے صدر کی بہن کم جونگ اُن جن کے بارے میں بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ وہ مستقبل میں اپنے بھائی کی جگہ لے گی، اس قسم کی چمڑے کی جیکٹ پہنتی ہے جو شمالی کوریا کی طاقتور خواتین کی علامت بھی ہے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین