صیہونیوں کے ساتھ تعلقات کا کوئی ارادہ نہیں:قطر

قطری وزیر خارجہ نے ویانا جوہری مذاکرات کی ناکامی پر گہری تشویش کا اظہار کیا اور عرب لیگ میں شام کی واپسی پر اپنے ملک کے موقف کا خاکہ پیش کیا۔

ولایت پورٹل:قطری وزیر خارجہ محمد بن عبدالرحمٰن آل ثانی نے اسرائیل اور شام کے ساتھ تعلقات معمول پر لانے کے امکان کو مسترد کر دیا چاہے دوسرے عرب ممالک ایسے اقدامات کریں، انہوں نے زور دے کر کہاکہ امریکہ اور قطر کے درمیان مضبوط اور تنظیمی تعلقات ہیں جبکہ امریکہ کی اندونی پالیسی کا قطر سے کوئی تعلق نہیں ہے۔
 قطری وزیر خارجہ نے ویانا جوہری مذاکرات کی ناکامی پر گہری تشویش کا اظہار کیا اور عرب لیگ میں شام کی واپسی پر اپنے ملک کے موقف کا خاکہ پیش کیا، قطر کے وزیر خارجہ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نے امریکہ میں قائم ایکسیئس بیس کے ساتھ ایک انٹرویو میں اس بات پر زور دیا کہ ان کا ملک ایران کے جوہری مذاکرات کے بارے میں نظریات کو قریب لانے کے لیے سنجیدگی سے کام کر رہا ہے۔
 اسرائیل کے ساتھ تعلقات کے بارے میں، قطری وزیر خارجہ نے کہا کہ دوحہ نے اسرائیل کے ساتھ تعلقات اس سے پہلے قائم کیے تھے جب فلسطینیوں اور اسرائیل کے درمیان امن کی  امید  تھی،تاہم2009 کی غزہ جنگ کے بعد ان تمام امیدوں پر پانی پھر گیا۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین