Code : 3799 7 Hit

اکثر امریکی ٹرمپ کو ایک خوفناک صدر سمجھتے ہیں؛ایک امریکی سروے کی رپورٹ

امریکی تحقیقاتی ادارے پیو کے تازہ ترین سروےکے مطابق زیادہ تر امریکی اپنے ملک چلانے کے طریقے سے ناخوش ہیں ، اور ڈونلڈ ٹرمپ کو ایک کمزور اور خوفناک صدر سمجھتے ہیں ۔

ولایت پورٹل:برطانوی اخبار ڈیلی میل کی رپورٹ کے مطابق امریکی ریسرچ انسٹی ٹیوٹ پیو نے کل (بدھ) کو جاری کردہ ایک نئی سروے کے بعد اعلان کیا ہے کہ  زیادہ تر امریکی اس بات سے نالاں ہیں کہ ڈونلڈ ٹرمپ کس طرح کام کرتے ہیں اور انہیں یقین ہے کہ وہ ایک کمزور اور خوفناک صدر ہیں۔
رپورٹ کے مطابق ریسرچ انسٹی ٹیوٹ پیو نے 16سے22 جون تک سروے کیا جس کے نتائج  سے پتہ چلا کہ صرف 12 فیصد امریکی اپنے ملک کو چلانے کے طریقے سے مطمئن ہیں جبکہ 87 فیصد اس سے مطمئن نہیں ہیں۔
سروے  کے نتائج سے پتا چلتا ہے کہ اپنے ملک کو چلانے کے طریقے سے خوش امریکیوں کی تعداد اپریل سے اب تک19 فیصد سے کم ہو کر 12 فیصد رہ گئی ہے۔
رپورٹ کے مطابق  سروے میں شرکت کرنے والوں میں سے 87 فیصد ، یا 4708 امریکی بالغ  افراد جن میں 3577 رجسٹرڈ ووٹرز شامل ہیں ، نے اپنے ملک کو چلانے کے طریقے سے عدم اطمینان کا اظہار کیا۔
سروے میں یہ بھی پتہ چلا ہے کہ صرف 46 فیصد امریکیوں نے اپنے ملک کے لئے امید کا اظہار کیا جبکہ 53 فیصد نے ایسا نہیں کیا۔
سروے کے نتائج سے یہ بھی معلوم ہو گیا کہ اگر آج صدارتی انتخابات ہوتے ہیں تو  جو بائیڈن 54 فیصد کی حمایت سے  ٹرمپ کو 44 فیصد کی حمایت سے شکست دے دیں گے۔
ڈیلی میل کا کہنا ہے تازہ ترین سروے سے یہ بھی ظاہر ہوتا ہے کہ بائیڈن ڈونلڈ ٹرمپ سے 9.5 فیصد آگے ہیں۔
مذکورہ اخبار کے مطابق ، پیو کی جانب سے کیا جانے والا سروےان تین سرووں  میں سے ایک ہے جن میں یہ دکھایا گیا ہے کہ امریکی اپنے ملک کی حالت سے سخت عدم اطمینان کا شکار ہیں۔


0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین