موساد الجزائر کی سرحدو ں کے قریب

فرانسیسی زبان کے ایک اخبار نے لکھا ہے کہ موساد الجزائر کی سرحدوں کے قریب پہنچ رہی ہےجس کے اس ملک کی سلامتی کے لیے سنگین نتائج ہوں گے۔

ولایت پورٹل:فرانسیسی اخبار لی موندے نے خبر دی ہے کہ مراکش اور صیہونی حکومت کے درمیان فوجی معاہدوں پر دستخط کرتے ہوئے الجزائر مراکش اور صیہونی حکومت کے فوجی محور کا جواب دینے کے لیے مناسب طریقوں پر غور کر رہا ہے،واضح رہے کہ الجزائر صحرا اور ساحلی علاقے کے معاملے پر توجہ مرکوز کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔
فرانسیسی اخبار نے اسرائیلی وزیر خارجہ گینٹز کے مراکش کے دورے پر الجزائر کے ردعمل کا جائزہ لیا، اس ملک کےسابق وزیر اعظم عبدالعزیز جراد کے واشنگٹن ، تل ابیب اور رباط کے درمیان 2020 کے مشترکہ معاہدے کو جس میں مراکش کی خودمختاری کو صحرا تسلیم کیا گیا تھا ، یاد دلاتے ہوئے  کہا کہ مراکش اور اسرائیل کے درمیان مفاہمتی عمل کو تیز کرنے کے لیے ٹرمپ کی صدی کے معاہدے نے الجزائر کی سلامتی کو نشانہ بنایا ہے۔
درایں اثناالجزائر کے صدر عبدالمجید تبون نے بھی اسرائیل کے ساتھ مراکش کے سمجھوتے کے معاہدے پر افسوس کا اظہار کیا اور کہا کہ الجزائر کے لیے مراکشی خطرہ ایک رسوائی ہے جس کی 1948 سے مثال نہیں ملتی۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین