Code : 3526 19 Hit

ہماری فوج میزائل حملوں کا مقابلہ کرنے سے قاصر ہے؛ایک صیہونی جنرل کا اعتراف

اسرائیلی فوج کے ایک جنرل نے حکومت کے دشمنوں کی میزائل طاقت کا اعتراف کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسرائیل میں اپنے داخلی محاذ پر حملوں کا مقابلہ کرنے کی طاقت نہیں ہے۔

ولایت پورٹل:انٹر ریجنل اخبار رای الیوم کی رپورٹ کےمطابق  اسرائیلی فوج کے ایک جنرل اسحاق بریک نے کہا کہ صیہونی حکومت آنے والی جنگوں کے دوران داخلی محاذ پر اپنی دفاعی طاقت کھو چکی ہے۔
انہوں نے مزید کہا کہ دوسری لبنانی جنگ کے 14 سال بعد ، اسرائیل اپنے آپ کو شمال اور جنوب سے وسیع پیمانے پر حملوں کے خلاف بے دفاع پایا ہے، اس کے بعد سےطاقتوں میں اضافہ ہوا ہے اور خطے میں تنازعات کے قواعد بدل گئے ہیں۔
اسرائیلی جنرل نے کہا کہ ہمارے دشمن اس سے بخوبی واقف ہیں اور انہیں بہت امید ہے کہ اسرائیل اس کے گوداموں میں دو لاکھ میزائل رکھنے کے باوجود تباہ ہوجائے گا۔
انہوں نے کہا ، "اسرائیل نے میزائل نظام کے بارے میں کوئی فوجی ردعمل ظاہر نہیں کیا ہےتاہم آنے والی جنگ میں اسرائیل کے اندرونی محاذ پر روزانہ تقریبا 3 ہزار میزائل داغے جائیں گے، یہ میزائل بہت درست ہیں اور دھماکہ خیز وار ہیڈز لے کر جاتے ہیں۔
واضح رہے کہ اس سے قبل بھی  اسرائیلی فوج اور سکیورٹی حکام نے بار بار خبردار کیا ہےکہ آئندہ کی کسی بھی جنگ میں میزائل حملوں کا مقابلہ کرنے کی صیہونی حکومت میں طاقت نہیں ہے۔
 


0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین