Code : 3581 5 Hit

اسلامی مزاحمتی تحریک نُجَباءکی صیہونی حکومت کو دھمکی

نجباء تحریک کے فلسطینی اراکین نے صیہونی فوجی ٹھکانوں کی بیلون بھیج کر انتباہ دیا ہے کہ صیہونی حکومت مغربی پٹی کو الحاق کرنے کی غلطی نہ کرے۔

ولایت پورٹل:عراقی اسلامی مزاحمتی تحریک نجباء کے انفارمیشن آفس  کی رپورٹ کے مطابق فلسطین میں اس تحریک کے اراکین نے صیہونی فوجی ٹھکانوں کی طرف  غبارے بھیج کر صیہونی حکومت کی کسی بھی قسم کی کمپیوٹیشنل غلطی نہ کرنے کا انتباہ دیا۔
رپورٹ کے مطابق  اسلامی مزاحمتی تحریک نجباء نے صہیونیوں کے فلسطینی علاقے کے دیگر حصوں کو مقبوضہ علاقوں میں الحاق کرنے کے فیصلے کے اعلان کے بعد مقبوضہ فلسطینی علاقوں کی حکومت کو پیغام بھیجا۔
تحریک کے نمائندے دفتر کے ممبروں نے مزاحمت کے سینئر کمانڈروں ، جنرل قاسم سلیمانی ، عماد مغنیہ ، ابو مہدی المہندس ، بہائی ابو التعثہ ، اور احمد الجبری کی تصاویر  لگے ہوئےغزہ شہر کے جنگلاتی علاقے سے چھوٹے چھوٹے غبارے مقبوضہ علاقوں میں بھیجے۔
اس تحریک کے بین الاقوامی امور کے شعبہ کے مطابق نجباء نے  ان تصاویر کوارسال کر کے صیہونی حکومت کو انتباہ دیا کہ  اگر انھوں نے کوئی غلطی کی تو  مزاحمتی تحریک ک محاذ چاروں طرف سے اسرائیل کو گھیر لے گا اور اس کا انجام صیہونی حکومت کا خاتمہ ہوگا۔


 



0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین