جعلی ووٹوں کے سامنے نہیں جھکوں گا: ٹرمپ

موجودہ امریکی صدر کا کہنا ہے کہ بائیڈن ڈیموکریٹ کو ابتدائی طور پر اقتدار کی منتقلی پر راضی ہونے کا امریکی تاریخ کے بدترین انتخابات کے خلاف مقدمہ دائر کرنے اور بے نقاب کرنے کے ان کے عزم سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

ولایت پورٹل: موجودہ صدر ڈونلڈ ٹرمپ ، جو گھنٹوں قبل اہم ریاست مشی گن میں گھنٹوں سے محروم ہوگئے تھے ، نے اپنے جمہوری حریف جو بائیڈن کو اقتدار کی منتقلی کی تصدیق کرنے کے بعد ایک ٹویٹر پیغام میں دعوی کیا کہ اس کارروائی کا مطلب ہتھیار ڈالنا نہیں ہے اور لڑائی جاری ہے، انہوں نے لکھاکہ امریکی پبلک سروس ایجنسی کو ڈیموکریٹس کے ساتھ تعاون کی اجازت دینے سے ہماری بے شمار شکایات پر عمل کرنے کا کیامطلب ہے؟۔
ٹرمپ نے یہ بھی کہا کہ 2020 کے صدارتی انتخابات امریکی سیاسی تاریخ کے سب سے بدترین انتخابات رہے ہیں، ان کی قانونی ٹیم متعدد شکایات کی پیروی جاری رکھے گی، انہوں نے ایک بار پھر ڈومینین ووٹنگ سسٹم کا حوالہ دیتے ہوئے  دعوی کیا کہ وہ جعلی ووٹوں کے سامنے نہیں جھکیں گے اور شکایات کی پیروی میں پوری رفتار سے آگے بڑھیں گے۔
یادرہے کہ ریپبلکن مہم کا دعوی ہے کہ ووٹنگ کا نظام ڈیموکریٹس کے لیے کام کر رہا ہے اور ٹیکساس جیسی ریاستوں میں جہاں متبادل نظام استعمال کیا گیاہے ، وہ بڑے فرق سے جیتے ہیں۔


0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین