Code : 3401 24 Hit

چین پر جرمانہ لگانے کے لیے سوچ رہا ہوں:ٹرمپ

امریکی صدر نے وائٹ ہاؤس میں ایک نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کورونا وائرس پھیلانے پر ہم چین پر جرمانہ عائد کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

ولایت پورٹل:امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے پیر کی شام کو امریکہ میں کورنا وائرس کی صورتحال کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ بیشتر امریکی ریاستوں میں صورتحال بہتر ہورہی ہے۔
انہوں نے وہائٹ ہاؤس میں ایک نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے  مزید کہا کہ کورونا وائرس کے خلاف جنگ جاری رہے گی اور آہستہ آہستہ معاشی سرگرمیاں دوبارہ شروع کی جائیں گی۔
امریکی صدر نے کہا کہ انہیں یقین ہے کہ ریاستہائے متحدہ میں معاشی سرگرمیوں کو دوبارہ شروع کرنے کے لئے کافی جانچ کی صلاحیت موجود ہے اور یہ جانچ کوئی مسئلہ نہیں ہوگا۔
انہوں نے نیوز کانفرنس کے دوسرے حصے میں  کہا کہ واشنگٹن کورونا وائرس پھیلانے پر چین کے خلاف جرمانہ عائد کرنے کی کوشش کررہاہے۔
ٹرمپ نے مزید کہا ، "ہم نے ابھی تک حتمی رقم کا تعین نہیں کیا ہے جوہم کورونا وائرس کے پھیلنے کے سبب چین سے وصول کریں گے لیکن ہمیں جو کچھ ملے گا وہ اس سے کہیں زیادہ  ہوگا جوجرمنی حاصل کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔
دوسری جانب چینی حکومت نے پیر کو امریکی حکومت کے ان الزامات کی تردید کی ہے کہ بیجنگ نے کورونا وائرس کے بارے میں گمراہ کن معلومات شائع کی ہے اور واشنگٹن پر خفیہ طور پر ایسا کرنے کا الزام عائد کیا ہے۔
چینی وزارت خارجہ نے کہا کہ یہ ملک کوویڈ 19 بیماری کے پھیلاؤ کے بارے میں غلط معلومات کا شکار ہوا ہے۔
چینی وزارت خارجہ نے اپنے سرکاری ٹویٹر اکاؤنٹ پر لکھا کہ چین ہمیشہ گمراہ کن معلومات پھیلانے والوں کا مقابلہ کرنے  کے لیے تیار ہے۔
چینی وزارت خارجہ نے مزید کہا کہ ہم گمراہ کن معلومات کے شکار ہیں ،انھیں پھیلانے والے نہیں۔


0
شیئر کیجئے:
फॉलो अस
नवीनतम