Code : 2914 35 Hit

خلیجی ممالک کی صدی ڈیل کی حمایت

صہیونی نیوز چینل نے لکھا ہے کہ خلیجی ریاستیں صدی ڈیل کےامریکی منصوبے سے متفق ہیں۔

ولایت پورٹل:اسرائیلی نیوز چینل کان نے اتوار کی شام کو اپنی ایک رپورٹ میں لکھا  ہے کہ خلیجی ممالک کے عہدے داروں نے مغربی سفارت کاروں کو بتایا ہے کہ وہ صدی ڈیل نامی امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے امن معاہدے کو ہم اہمیت نہیں کرنا چاہتے کیونکہ اس میں کم از کم ایک فلسطینی ملک کا مطالبہ کیا گیا ہے اور وہ اس منصوبے پر کوئی اضافی شرائط  بھی عائد نہیں کرنا چاہتے ہیں۔
مذکورہ صہیونی نیوز چینل نے مزید لکھا ہے کہ ایک خلیجی ریاست کے ایک سینئر عہدیدار نے مغربی سفارتکاروں کو بتایا ہے کہ اب نئے نظریات  سننے کا وقت آگیا ہے۔
تاہم عرب ریاستوں نے فلسطینیوں کے اس منصوبے پر مذاکرات کو روکنے کے اقدام پر مایوسی کا اظہار کیا ہے۔
یادرہے کہ صدی ڈیل کے تحت  امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے فلسطینی ریاست اور قدس قابض حکومت کے درمیان صلح کرنے اور اسے امن منصوبہ قرار دینے کے لئے تیار کیا گیا تھا۔
اس منصوبے کے مطابق ، اسرائیلی حکومت آزاد فلسطینی ریاست تشکیل دینے پر اتفاق کرتی ہے ، لیکن قدوس کے دارالحکومت کو قبول نہیں کرتی ہے اور لاکھوں بے گھر افراد کو وطن واپسی کی اجازت نہیں دیتی ہے ، اس کے بدلے میں فلسطینی لبریشن آرگنائزیشن کے سابقہ وعدوں اور سلامتی کونسل کی قراردادوں کے علاوہ اپنے مقبوضہ علاقوں کے حصے کو اسرائیل میں  شامل کرنے کے عوض مراعات دینے کے وعدے کرتی ہے۔


0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین