امریکہ کی لوزیانا اسٹیٹ یونیورسٹی میں فائرنگ؛ 1ہلاک،7 زخمی

امریکہ کی لوزیانا اسٹیٹ یونیورسٹی میں ہونے والی فائرنگ کے واقعے جس میں ایک شخص ہلاک ہوا تھا، کے چند دن بعد ایک بارپھراسی یونیورسٹی  میں  فائرنگ ہوئی جس کے نتیجہ میں ایک شخص ہلاک اور سات دیگر زخمی ہوئے۔

ولایت پورٹل:این بی سی نیوز کے مطابق امریکی ریاست لوزیانا میں پولیس نے بتایا کہ ریاست کی گرامبلنگ یونیورسٹی میں فائرنگ سے ایک شخص ہلاک اور سات دیگر زخمی ہوئے جن میں سے ایک کی حالت تشویشناک بتائی جاتی ہے۔یہ فائرنگ اسی یونیورسٹی میں ایک ایسے ہی واقعہ کے ایک ہفتے بعد ہوئی ہے جس میں ایک اور شخص ہلاک ہوا تھا۔
اس کے علاوہ ، اس شوٹنگ کے واقعے کے وقت ، اس یونیورسٹی کے سابق طلباء سے ملاقات کی تقریب منعقد کی جا رہی تھی ، اور اس اجتماع میں موجود لوگ شوٹنگ کے واقعے کی وجہ سے کونے کونے اور گردونواح میں پناہ لینے پر مجبور تھے۔
لوزیانا پولیس نے یہ بھی کہا کہ وہ واقعے کی تحقیقات کر رہے ہیں،امریکہ میں آتشیں اسلحہ لے جانے کی آزادی امریکہ میں ایسے واقعات کی ایک بڑی وجہ ہے ، مختلف امریکی ریاستوں میں فائرنگ اور ہلاکتوں کی بے شمار رپورٹیں روزانہ کی بنیاد پر سرخیاں بنتی ہیں جبکہ امریکہ میں بندوق بنانے والوں کی طاقتور لابی اس قانون کو تبدیل نہیں ہونے دیں گے۔
واضح رہے کہ بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے امریکی مراکز کے مطابق ، امریکہ نے حال ہی میں اپنی عصری تاریخ میں سب سے زیادہ قتل کی شرح ریکارڈ کی ہے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین