آل سعود کی وجہ سے برطانوی مسلمانوں کو حج کے لیے درپیش مشکلات

سعودیوں کی جانب سے بروقت ٹکٹ جاری نہ کرنے کی وجہ سے برطانیہ سمیت یورپی ممالک میں حج کرنے کے لیے آنے والوں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑا۔

ولایت پورٹل:برطانوی میڈیا نے اطلاع دی ہے کہ اس ملک کے متعدد مسلمان جو مناسک حج کی ادائیگی کے لیے رضاکارانہ طور پر سعودی عرب کا سفر کر رہے ہیں، کو سعودی عرب کے نئے رجسٹریشن سسٹم کی وجہ سے مشکلات کا سامنا ہے اور وہ سعودی عرب پرواز کرنے سے قاصر ہیں۔
بی بی سی کی ویب سائٹ کے مطابق برٹش کونسل آف حجاج نے اعلان کیا کہ ہفتے کے روز 12 افراد کو بتایا گیا کہ وہ سعودی عرب نہیں جا سکتے کیونکہ پروازوں اور حج کے لیے ای ٹکٹ بروقت جاری نہیں کیے گئے ہیں،انہیں گھر لوٹ کر خبر کا انتظار کرنا پڑا۔
واضح رہے کہ سعودی عرب نے حال ہی میں ایک آن لائن پورٹل شروع کیا ہے جہاں یورپ، شمالی امریکہ اور آسٹریلیا کے مسلمان اگر اس سال جولائی میں شروع ہونے والے حج میں شرکت کرنا چاہتے ہیں تو انہیں رجسٹریشن کرانا ہوگی جبکہ حج کے اخراجات میں اچانک اضافے نے بھی یورپی عازمین حج کو پریشان کر دیا ہے۔
واضح رہے کہ برطانیہ میں فی شخص 6000 پونڈ سے 10000 پونڈ تک بڑھائے جانے والے حج کے اخراجات پر سعودی حکام کو تنقید کا سامنا ہے، برٹش پیلگریمز کونسل کے سربراہ نے کہا کہ برطانوی کرکٹ کھلاڑی عادل رشید سمیت 250 مسافر  سعودی عرب پرواز نہیں کر سکے۔


0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین