کورونا کبھی بھی مکمل طور پر ختم ہونے والا نہیں؛ عالمی ادارہ صحت کا اعلان

روس میں عالمی ادارہ صحت کی نمائندہ خاتون نے کہا کہ کورونا وائرس کبھی بھی مکمل طور پر ختم نہیں ہو سکے گا بلکہ یہ ایک مقامی بیماری کے طور پر گردش کرتا رہے گا۔

ولایت پورٹل:روس کی ٹاس نیوز ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق اس ملک میں عالمی ادارہ صحت کی نمائندہ میلیٹا ووجنوچ نے کہا کہ کورونا کی وبا کے بڑھنے سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ یہ وائرس کبھی مکمل طور پر ختم نہیں ہو سکے گا اور اس کے بجائے یہ ایک مقامی بیماری کے طور پر گردش کرتا رہے گا۔ انہوں نے کہا کہ کورونا ایک مقامی بیماری بننے کے دہانے پر ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ ختم نہیں ہونے والا، تاہم ہم نے سیکھا ہے کہ اس کا علاج کیسے کیا جائے اور اس سے خود کو کیسے بچایا جائے۔
 انہوں نے کہاکہ سب سے اہم بات یہ ہے کہ ہمیں اب اس وباء پر قابو پانا چاہیے اور  اس کا شکار ہونے والے افراد کی تعداد کو کم کرنا چاہیےورنہ اس کی نئی قسمیں غیر متوقع طور پر سامنے آتی رہیں گی۔
 رپورٹ کے مطابق انہوں نے کہا کہ ابھی انسانی امن کے لیے سوچنا بہت جلدی ہے، ووجنوچ نے وبا کو روکنے کے لیے درکار اقدامات کے بارے میں کہاکہ ویکسینیشن کے علاوہ، دیگر حفاظتی اقدامات کرنا بھی بہت ضروری ہے؛ ماسک لگائیں اور  تجویز کردہ وقفوں پر عمل کریں، کمروں میں تازہ ہوا آنے دیں اور گھر کے اندر لوگوں کے بڑے اجتماعات سے بچیں۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین