یوکرین میں لڑنے والے کرائے کے برطانوی فوجی:برطانوی اخبار

یوکرین میں موجود جارجیائی کرائے کے فوجیوں کے کمانڈر نے اعلان کیا کہ تقریباً 3000 برطانوی فوجی یوکرین میں روس کے خلاف لڑنے والے کرائے کے فوجیوں میں شامل ہیں۔

ولایت پورٹل:برطانوی دی انڈیپنڈنٹ کی رپورٹ کے مطابق یوکرین میں روس کے خلاف لڑنے والے کرائے کے فوجیوں کے جارجیائی کمانڈر مموکا ممولاشویلی نے کہا کہ تقریباً 3000 برطانوی فوجی یوکرین میں لڑ رہے ہیں۔
یوکرین میں جارجیائی کرائے کے فوجی گروپ کے کمانڈر مامولاشویلی نے مزید کہا کہ تقریباً 20000 غیر ملکی کرائے کے فوجی یوکرین میں لڑ رہے ہیں جن میں سے تقریباً ایک ساتواں فوجی برطانوی ہے،  واضح رہے کہ یوکرینی فوج کے زیرکمان فوجی یونٹ جارجیائی کرائے کا گروپ اس ملک میں لڑنے والے  غیر ملکی کرائے کے فوجیوں کی سب سے بڑی تعداد ہے، اس کے بعد برطانوی فوج، دوسرا بڑا گروپ، اور امریکی فوج یوکرین میں غیر ملکی کرائے کے فوجیوں کا تیسرا سب سے بڑا گروپ ہے۔
دی انڈیپنڈنٹ کی رپورٹ کے مطابق جارجیائی کمانڈر کے دعووں کے باوجود یوکرین میں برطانوی کرائے کے فوجیوں کی صحیح تعداد معلوم نہیں ہے نیز برطانوی حکومت کے پاس یوکرین میں لڑنے والے برطانوی فوجیوں کی تعداد کے درست اعداد و شمار نہیں ہیں اور یہ بھی واضح نہیں ہے کہ آیا یوکرین اس سلسلے میں غیر ملکی کرائے کے فوجیوں کو رجسٹر کرتا ہے۔ اس سے قبل نیوز میڈیا نے اطلاع دی تھی کہ یوکرینی افواج کے ساتھ مل کر لڑنے والا ایک برطانوی فوجی مارا گیا ہے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین