برطانوی حکومت کی جانب سے بی بی سی کے بجٹ میں کمی

برطانوی حکومت کی سیاسی بحث میں بی بی سی کا بجٹ گرما گرم موضوع رہا ہے اور حال ہی میں برطانوی وزیراعظم نے تجویز دی ہے کہ اس ادارے کے بجٹ میں کمی کی جائے۔

ولایت پورٹل:برطانوی وزیر برائے ثقافت و میڈیا نادین ڈورس نے ٹوئٹر پر لکھاکہ  بی بی سی کے لائیو پروگرام دیکھنے کے لیے درکار سالانہ لائسنس کی قیمت 2024 تک 159 پاؤنڈ رہے گی اور اگلے تین سالوں میں اس میں قدرے اضافہ ہو گا، پھر اسے مکمل طور پر ختم کر دیا جائے گا، اس طرح  BBC کے موجودہ فنڈنگ ماڈل کا خاتمہ ہو جائے گاجبکہ  2027 کے بعد BBC کے لیے عام فنڈنگ کا طریقہ مکمل طور پر ختم ہو جائے گا۔
 لیبر اپوزیشن پارٹی نے بی بی سی کے بجٹ میں کٹوتیوں کے لیے سیاسی محرکات کو ذمہ دار ٹھہرایا ہےجبکہ اس ایجنسی کو کنزرویٹو پارٹی اور جانسن کے اقدامات  کی خبروں کی تنقیدی کوریج نے وزیر اعظم کو اس چینل کو سیاسی اور حکومت سے متضاد کہنے پر مجبور کیا۔ پچھلے ہفتے، ایک کنزرویٹو قانون ساز نے کہا کہ قرنطینہ کے دوران بورس جانسن کی مدت کی بی بی سی کی کوریج وزیر اعظم کے خلاف بغاوت کی کوشش تھی۔
 بی بی سی نیوز ایجنسی کو برطانوی سیاسی جماعتوں کی طرف سے باقاعدگی سے تنقید کا نشانہ بنایا جاتا رہا ہے، خاص طور پر برطانیہ کے یورپی یونین سے نکلنے کے سلسلہ میں۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین