تیل کے ساتھ ساتھ امریکہ کے ہاتھوں شامی گندم کی بھی چوری

شام میں قابض امریکی افواج نے اس ملک کے شمال مشرقی علاقسے سے 40 ٹرک گندم چوری کیے ہیں۔

ولایت پورٹل:شام کی سرکاری خبر رساں ایجنسی سانا کی رپورٹ کے مطابق امریکی افواج نے اس ملک کے شمال مشرق میں 40 ٹرکوں سے گندم چوری کی ہے، رپورٹ کے مطابق سانا نے گندم کی چوری کے لمحے کی ایک ویڈیو شائع کی جس میں امریکی فوجیوں کو الجزائر کے علاقے میں گندم کے 40 بڑے ٹرکوں کی چوری کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔
رپورٹ کے مطابق امریکی قابضین نے گندم کی کھیپ چوری کرنے کے بعد شمالی عراق میں اپنے اڈوں پر اسمگل کی ہے، شام کے مقامی ذرائع نے بارہا اطلاع دی ہے کہ اس ملک کے مشرق میں تعینات امریکی افواج شام کا تیل اور اناج پڑوسی ممالک کو اسمگل کر رہی ہیں۔
شام کی تیل کی وزارت کے مطابق امریکی قابض افواج اور اس کے کرائے کے فوجی مشرقی علاقوں سے روزانہ 70000 بیرل شامی تیل چوری کرتے ہیں، یاد رہے کہ شام کے خلاف ایک دہائی کی جنگ کے دوران، امریکہ نے دہشت گردی اور داعش کے خلاف جنگ کے بہانے اس ملک میں علیحدگی پسند عسکریت پسندوں کی حمایت کی ہے اور شام کے تیل سے مالا مال علاقوں پر قبضہ کر رکھا ہے۔
قابل ذکر ہے کہ سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اس سے قبل واضح کر چکے ہیں کہ شام میں امریکی فوج کی موجودگی اس ملک کے تیل کے کنوؤں کی وجہ سے ہے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین