عرب حکام صیہونیوں کے سلسلہ میں اپنے اقدامات پر غور کریں:فلسطینی مزاحمتی تحریک

ڈیموکریٹک فرنٹ فار دی لبریشن آف فلسطین نے ابراہیم  معاہدے میں شریک عرب ممالک سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ صیہونی حکومت کے قریب جانے کے لیے اپنے تیز رفتار اقدامات پر نظر ثانی کریں۔

ولایت پورٹل:القدس العربی اخبار کی رپورٹ کے مطابق فلسطینی ڈیموکریٹک فرنٹ نے ایک بیان میں قابض حکومت کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کے لیے یہ اقدامات نہ کرنے کی ضرورت پر زور دیا ہے تاکہ کھلے عام ایک سیاسی، فوجی، اقتصادی، ثقافتی، سلامتی اور مالیاتی اتحادبنایا جا سکے،فلسطینی تحریک نے فلسطینی عوام سے مطالبہ کیا کہ وہ مقبوضہ علاقوں اور نقاب کی آوازوں کو سنیں اور قابض حکومت کا مقابلہ کرنے میں ان کا ساتھ دیں۔
ڈیموکریٹک فرنٹ نے مزید کہا کہ تعلقات کو معمول پر لانے کے سائے میں تعلقات کو معمول پر لانے کا عمل، بڑے پیمانے پر نظر بندی، فلسطینیوں کے گھروں کی تباہی، مقدسات کی بے حرمتی، قیدیوں پر حملے، غزہ کا محاصرہ، قیدیوں کی تنخواہوں اور پنشن کی ضبطی اور شہداء کے اہل خانہ۔ اور مغربی کنارے کے مختلف علاقوں میں زرعی شعبے کی مسلسل تباہی ہے۔
تحریک نے زور دے کر کہا کہ خطے میں استحکام، امن، سلامتی اور سکون کو یقینی بنانے کے بہانے قابض حکومت کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کا تجربہ اس عقیدے کی فرضی نوعیت کو واضح کرتا ہے،استحکام اور سلامتی کو یقینی بنانے کے بہانے تعلقات کو معمول پر لانا ایک افسانہ ہے۔
15 ستمبر 2020 کو بحرین اور متحدہ عرب امارات کے وزرائے خارجہ نے سابق وزیر اعظم بینجمن نیتن یاہو اور سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی موجودگی میں صیہونی حکومت کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کے لیے وائٹ ہاؤس میں ایک معاہدے پر دستخط کیے تھے۔
سوڈان نے 23 اکتوبر 2020 کو صیہونی حکومت کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کا اعلان کیا تھا لیکن ملک کے بعض سیاسی گروہوں نے، جن میں متعدد جماعتیں جو حکمران اتحاد میں شامل ہیں، نے حکومت کے ساتھ سمجھوتے کی شدید مخالفت کی ہے،مراکش نے بھی 10 دسمبر 2020 کو معاہدے پر دستخط کیے اور اسی دن اس وقت کے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے باضابطہ طور پر اعلان کیا کہ وہ مراکش کے لیے متنازع مغربی صحارا علاقے کو تسلیم کریں گے۔
اسی سلسلے میں رواں ہفتے اسرائیلی صدر اسحاق ہرزوگ نے متحدہ عرب امارات کے دورے کے دوران ابوظہبی کے ولی عہد محمد بن زاید سے ملاقات کی ۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین