آل سعود کی گذشتہ چوبیس گھنٹوں میں 187 مرتبہ نے الحدیدہ جنگ بندی کی خلاف ورزی

یمنی ذرائع نے اطلاع دی ہے کہ سعودی اتحاد نے الحدیدہ صوبے میں جنگ بندی کی خلاف ورزی جاری رکھی ہوئی ہے۔

ولایت پورٹل:المسیرہ چینل کی رپورٹ کے مطابق یمنی ذرائع نے اطلاع دی کہ سعودی اتحاد نے الحدیدہ صوبے میں جنگ بندی کی خلاف ورزی جاری رکھی ہوئی ہے۔
 رپورٹ کے مطابق رابطہ افسروں کے چیمبر کے ایک ذریعے نے بتایا کہ سعودی اتحاد نے الحدیدہ محاذوں پر گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 187 مرتبہ جنگ بندی کی خلاف ورزی کی، انہوں نے الحدیدہ میں سعودی اتحاد کی جنگ بندی کی خلاف ورزیوں کے ایک حصے کے طور پر جنگی تنصیبات کی تشکیل کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ یمن پر 2 فضائی حملے اور الحدیدہ کے متعدد علاقوں کے کی فضا میں 12 جاسوس طیاروں کی پرواز ، 35 توپوں کی بمباری اور مختلف ہتھیاروں سے 134 مربتہ فائرنگ سعودی اتحاد کی جانب سے جنگ بندی کی خلاف ورزی کے دیگر واقعات ہیں۔
قابل ذکر ہے کہ سعودی عرب 6 سال سے زائد عرصے سے یمن پر حملہ آور ہے جس میں اس کے ساتھ وابستہ کئی دوسرے عرب ممالک بھی شامل ہیں نیز انھیں امریکہ سمیت متعدد مغربی ممالک کی حمایت بھی حاصل ہے۔
یادرہے کہ  اس جارحیت کے دوران ہزاروں یمنی شہید اور زخمی ہوئے جبکہ اس ملک کے بنیادی ڈھانچے کو بہت زیادہ نقصان پہنچایا گیا، دریں اثنا ، یمنی فوج اور عوامی کمیٹیاں سعودی اتحاد کے حملوں کا مقابلہ کرنے پر زور دے رہی ہیں جب تک کہ جارحیت بند نہ ہو جائے اور یمنی عوام کا محاصرہ ختم نہ ہو جائے،تاہم مغربی ممالک میں ہاہاکار مچی ہوئی ہے۔

0
شیئر کیجئے:
ہمیں فالو کریں
تازہ ترین